14 de juny del 2008

Zero

La literatura forma part de la meva vida. Les paraules, els versos, ens encoratgen, ens ajuden, ens destrossen... Hi torno sovint.
Vaig començar aquest recull de pedaços per acompanyar el meu nom en la barra d'estat del xat del gmail. I els primers no va caldre buscar-los més enllà de la meva memòria. Ara, després de voltes i voltes, començo a fer-los saltar de la barra d'estat destinada només a ser coneguda per les persones més properes, a la immensitat de vertigen de la xarxa.
Perquè fa temps que em rondava pel cap fer alguna cosa amb aquest recull encara que només serveixi perquè els que ja els coneixen els puguin anar trobant tots ben recollidets.
No hi ha cap intenció de fer-hi res més, només afegir alguna informació addicional a alguns dels versos, molt esbiaixada pel meu punt de vista i pel meu record.
Tampoc no hi ha cap intenció de publicar-hi molt sovint... el temps, de vegades elàstic, sovint m'empresona en altres afers.